Bellboy werkt met een nieuwe App

maart 28th, 2019

 

Onze servicemonteurs werken vanaf dit jaar met een speciaal voor Bellboy ontwikkelde App. We zijn blij met deze nieuwe ontwikkeling. Hierdoor kunnen wij onze klanten en de liftinstallaties nog beter bedienen.  

 

Enkele voordelen op een rij:

 

De servicemonteur heeft altijd online inzicht in:

  • de datum waarop de lift een onderhoudsbeurt gaat krijgen. De servicemonteur heeft het hele jaar door inzicht en stemt zijn planning daarop af.
  • het onderhouds- en storingsverleden van de liftinstallatie. Bij een storing kunnen we in één oogopslag zien wat er in het verleden met de lift is gebeurd. De servicemonteur kan daardoor direct doelgericht aan het werk en de storing snel oplossen.
  • de eigen werkvoorraad en dat van de collega’s. Dit zorgt voor meer flexibiliteit en mogelijkheid tot assistentie van de servicemonteurs. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de lifteninstallatie in de afgesproken periode een onderhoudsbeurt krijgt.

Als het werk aan de lift is afgerond wordt dit op een tablet verwerkt. Een servicebon gaat direct online naar de contactpersoon. Zo kunnen onze klanten dezelfde dag nog de recente onderhoudsstaat van de liftinstallatie bekijken.

 

Makkelijk, snel en duidelijk!

 

Terug naar nieuws